Saturday, January 14, 2006

Sortera och skänk bort!

Här är några bilder från vårt hus. Nu ska vi sätta igång en omfattande renovering! Jag har fått ett nytt liv sedan jag började sortera bort kläder och prylar som bara var hyllvärmare! Jag har skänkt bort 5 sopsäckar med kläder och massor av porslin och prylar till dem som behöver det mycket bättre än jag! Nu har jag bara kvar de kläder som jag trivs med och de prylar vi använder. Det går snabbt att hitta det man behöver och det finns plats! Jag upptäckte också att det blir mindre tvätt, jag rev ut allt ur garderoben för att hitta någon förut - och det hamnade i tvätten. Dessutom visade det sig att de kläder som varit lite dyrare och av bra märke är de kläder som fått vara kvar! Jag har också slängt bort alla osköna handukar, strumpor och undisar - jag förtjänar det bästa! :)

No comments: