Saturday, January 14, 2006

Coachfrågor

Huvudkälla: Kursen "Processcoaching för ökad motivation" hos MG Management. www.mgm.se

Vad är bra?
Vad kan bli bättre?
Hur kan det gå till?
Vad är den största risk jag någonsin tagit?
Vad är den bästa vanan jag har i mitt liv?
Vad är kreativitet för mig?
Hur kan jag påverka det?
Vad vill du börja med?
Hur är det när jag upplever mig kreativ?
Vad är det som händer då?
Vad är det som händer innan?
Vad har jag givit idag?
På vilket sätt är jag unik?
Vad är det bästa med att leva 2005?
Om allt var möjligt hur skulle det vara då?
Om allt var möjligt vad skulle jag göra då?
Om jag kunde ändra en sak i världen, vad skulle det vara?
Vad har jag att vara glad för?
Hur väl fattade jag mina beslut idag?
Hur väl genomförde jag mitt senaste beslut?
Vad är det bästa som kan hända?
Vad är det värsta som kan hända?
Vilka rädslor har jag?
Hur kan jag använda det?
Vad är jag stolt över?
Om jag lyckas med det jag vill, hur är jag då?

No comments: