Sunday, January 22, 2006

Inne eller ute?

Det finns massor av bloggar, tidningar och hemsidor om hur man blir snygg, smal, sexig och inne. Min tanke är att denna blogg ska fungera som en motvikt till allt detta. Jag tycker att det är fantastiskt att vårt inre får mer publicitet i media! Jag vill läsa ALLT som kan få mig att utvecklas som människa! Samtidigt ska jag säga att jag är grymt märkesfixerad och vill se fantastisk ut! Jag kollar ofta in Ebbas och Sofis modetips och besöker ofta smarta och snygga Carolina Lassbos blogg, jag tycker dom är superbra! Jag vill ha både och! Men, om jag måste välja så är det mitt inre som jag vill fokusera på! Vårt inre är så oändligt, så föränderligt och så fashinerande!

De bloggar som fokuserar på vårt yttre har ofta flashiga bilder på snygga personer, de fotar "dagens outfit" och kändisar som träffat rätt med sin stil. I min blogg blir det mest foton på fina saker och bokframsidor. Jag lägger ju in bilder på mig själv eller mina nära ibland också för att göra det lite snyggare!

Appropå utseende, nästa vecka ska jag bli brunett för första gången i mitt liv. Jag erkänner, jag är dönervös. Trots att jag vet att jag kommer vara exakt likadan innuti!

No comments: