Friday, January 27, 2006

Dagens bättre, bra, tack och hjälp!

Bättre:
1) Jag vill bli mer närvarande i nuet!
2) Jag vill komma igång att läsa megaboken med minitext "Introduction to psychology"!
3) Jag skrev "måste" igår på denna punkt! Jag vill sluta använda dåliga ord som måste och borde!
Bra:
1) Jag fick ett kort på lille Theo (Sussies och Tomas lille kille)! Vilken skönhet!
2) Jag lär känna mig själv mer och mer, vilken skön tjej jag är! :)
3) Jag och Robban har städar lägenheten! Skönt!
Tack!
1) Tack för att jag lyckas driva igenom mitt coachande ledarskap och få det att fungera bra!
2) Tack för att jag får vara så nära hela familjen! Pingismatch och hemlagat på lunchen hos mamma idag! Lovely!
3) Tack för att jag fått så mycket gjort den här veckan!
Hjälp!
1) Hjälp mig att komma igång med renoveringen! Imorgon vill jag handla tapeter och golv.
2) Hjälp mig att vara pigg i morgonbitti, då blir det BodyCombat.
3) Hjälp mig att vara sparsam denna månad, vill spara till renoveringen!

No comments: