Thursday, January 26, 2006

Dagens bättre, bra, tack och hjälp!

Bättre:
1) Jag vill bli helt frisk nu! Bort med snuvan nu!
2) Det är bara en tidsfråga innan jag måste flyga någonstans igen, jag vill ha kraft och mod och slippa några triggers.
3) Måste komma ihåg att äta MiviTotal fastän det det inte smakar hallonsaft.
Bra:
1) Jag kom just hem från ett pass Body Combat! *Bam bam* Grymt kul!
2) Jag är positiv och stark nu!
3) Jag fick igenom ett par bra affärer idag!
Tack!
1) Tack för att jag ställs inför nya utmaningar som chef och löser dem på ett bra sätt!
2) Tack för att jag har en så fantastisk familj och så härliga medarbetare! (repris)
3) Tack för att jag nästan är frisk nu! Imorgon vill jag vakna frisk som en nötkärna!
Hjälp!
1) Hjälp mig att sluta drömma konstiga och halvläskiga drömmar!
2) Hjälp mig att vakna itid så att jag kan meditera/styrketräna/köra trappmaskin innan jobbet!
3) Hjälp mig att komma ihåg att äta varannan timme och att dricka mycket vatten!

No comments: