Tuesday, January 31, 2006

Ledig idag!

Idag har jag varit ledig, skulle egentligen till frissan men det blev uppskjutet så jag får vara blond i två veckor till! Jag och mamma tog en tur till Birsta. Gick på IKEA (köpte gardiner till nya sovrummet uppe), köpte att par Replay jeans på JC, fikade och hade mysigt! På em blev det mera fikande men då med Robban. Nu kom jag just hem från ett Combatpass, det var rejält hårt idag, nästan bara "power-låtar". Svettigt och härligt!!!

Dagens bästa: Att människor nära mig blir mer intresserade av personlig utveckling!
Dagens bättre: Jag vill bli bättre på undvika att sitta för mycket framför TV:n och datorn.
Dagens hjälp: Jag vill ha hjälp att marknadsföra bloggen!
Dagens tack: Jag är så tacksam att jag har min underbara mamma som hänger med på shopping och annat! Det är så mysigt att vara tillsammans med henne!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Katarina

Du skal ikke være ledig mere :-)
Her har du et par tips til det at skrive en
Jobansøgning.

Det er godt nok på dansk - men håber det er ok ?