Saturday, February 04, 2006

Vilka är dina dolda talanger?

Jag försöker att peppa mig själv och andra! Ofta blir det kring min person eller andras egenskaper eller hur jag/de presterar på jobbet osv. Säker har vi alla minst en handfull dolda talanger som inte syns så ofta. Får du syn på någon, så lyft fram den i ljuset! Vare sig det är din egen eller någon annans dolda talang!

Här är några av mina talanger som inte syns varje dag...

:: Skriva slogans! Jag har vunnit resor för 65.000 samt massor av andra fina priser!
:: Scrapbooking! Jag gillar att pyssla och har även sålt en hel del grattiskort på en konstutställning, då fick jag en beställning på 500 julkort till ett större företag men sa nej.
:: Dansa salsa! Jag är inget proffs, men jag har i alla fall gått tre kurser och älskar det!
:: Blanda drinkar! Jag är grym både framför och bakom baren! Ha ha!
:: Håruppsättningar och smink! Kompisarna brukar vilja bli fixade innan partyt, sen la jag även Annas (brors fru) bröllopsmakeup!

No comments: