Thursday, February 09, 2006

Sätt mål du ockå!

Under första kursdagen som jag skrev om nedan fick vi arbeta fram en livsvision som ska vara uppfylld inom 5 år. Två tätskrivna sidor med konkreta drömmar som jag önskar uppfylla de närmaste 5 åren. Jag har satt rejäla, konkreta och mätbara mål. Här gäller det att satsa, man lever ju antagligen bara en gång! Jag tror verkligen att det hjälper att sätta mål. Nu har ju jag ett fokus å att tjäna xxx xxx kr i månaden, det vore väl konstigt om det inte gick! Eller att ge ut 3 böcker, vad kan hindra mig? Toppform, total lycka, familj, kärlek, kunskap, utveckling, vänner, drömhuset, resor - det finns inga gränser för hur långt jag kan nå! Frågan är bara, hur ska det se ut om 10 år? Hur ska det se ut om 50?


Något helt annat. Hittade denna länk hos Glamorprinsessan, lite kul tycker jag: http://www.prreklam.com/slutet/

No comments: