Wednesday, February 15, 2006

Att bli älskad är stort, bara att älska kan va större...

Jag har inte skrivit så mycket om kärlek här ännu. Kärleken är ju helt underbar! Oj oj oj va härligt det är att älska och att bli älskad! Rubriken är en sångrad ur "Att älska är större" av Lisa Ekdahl.

Jag har ju Robert i mitt Y, där trängs han visserligen med familjen, släkten, kompisarna och kärleken till mig själv men kärleken är ju underbar på det viset också, att ju mer man ger av den ju större blir den! Det är tur, för min kärlek till Robert är stor. Han är verkligen en fantastisk människa. Han har egenskaper som jag uppskattar. Jag känner mig trygg, lycklig och älskad tillsammans med honom! Han är det bästa som hänt mig i livet!

I och med coachingen har vi kommit varandra närmare och förstår varandra mycket bättre. När man förstår varandras reaktioner och känslor lite mer så blir också förhållandet bättre och kärleken större! Att jag har blivit lyckligare i mig själv har också hjälpt mig att kunna älska och lita på andra männsikor på ett nytt sätt! Jag tror att man måste älska sig själv för att verkligen kunna älska. Jag älskar att vara tillsammans med Robban, men jag gillar också att chilla med mig själv ibland!

No comments: