Thursday, February 09, 2006

Positiva tankar!

Att ha en slogan som jag skrev om nyss är bra känner jag! Jag tror att det överhuvudtaget är bra att upprepa för sig själv hur man vill vara, göra och känna. Några förslag på sådana tankar, kanske kan någon bli en slogan?

Jag är lycklig!
Jag ska bli lite bättre idag! (Tips från Tomas Enhager)
Jag är positiv!
Jag älskar mig själv!
Jag är fantastisk!
Jag är tillräckligt bra!
Alla vill göra sitt bästa!
Jag är framgångsrik!
Jag påverkar mitt liv!
Jag har ett rikt liv!
Jag utstrålar bra saker!
Jag är lugn!
Jag har bra självkänsla!
Jag har bra självförtroende!
Jag har struktur och ordning!
Jag är modig!
Jag kommunicerar tydligt!
Jag är rak och ärlig!
Jag lär mig saker!
Jag är öppen för nya bra tankar och känslor!
Jag är uppmärksam!
Jag lyssnar!
Jag känner!
Jag inspirerar!
Jag har goda avsikter!
Jag tror på mig själv!
Jag värderar min tid högt!
Jag är bra som människa!
Jag har goda intentioner med allt jag gör!

No comments: