Friday, February 03, 2006

Att unna sig!

Att unna sig, att ge sig själv en present då och då känner jag är nyttigt! Jag vill ta hand om mig själv på bästa sätt. Vad som än händer i mitt liv kommer jag alltid att ha mig själv. Alltid. Att "investera" i sig själv är alltid lönsamt! Alltid.

Sådant som jag vill unna mig oftare:
::
Manikyr
:: Massage
:: Ha exotiska frukter hemma (snittblommor har jag alltid, men frukten glömmer jag)!
:: Bubbelbad!
:: Att våga ge mer till andra, då får jag också mer tillbaka!
:: Resa mer!

Om man vill äta nyttigt jämt så blir det rätt så trist! Jag unnar mig något gott då och då! Då försöker jag verkligen att njuta av det!

Några saker jag unnar mig! :)
:: Mjukglass (mest på sommaren)
:: Kycklingrulle från Minikrogen (oftast sen lördagkväll efter timmar av dansande)
:: Ostkrokar (vanligt förekommande på filmkvällen på söndagen)
:: Choklad & Rödvin (passar utmörkt ihop)
:: Lyxiga drinkar (gärna utan alkohol också, de flesta drinkar går att beställa utan alkohol)

No comments: