Monday, February 27, 2006

Bra feber!

Jag minns inte sist jag var så sjuk. Helt deckad idag, har varit i en dvala hela dagen, mest sovit. Var hemma från jobbet. Missade salsan ikväll. Ush! Jag vill bli frisk NU!

Jag läste förresten här att feber är bra (detta är ju en positiv blogg så...) det är en del i immunförsvaret. Temperaturhöjningen ökar också ämnesomsättningen ex. syreförbrukningen och kroppen kommer att snabbare göra sig av med icke önskvärda produkter.

Tips och råd kring förkylningar hos:
4Astra Zenecas egenvård
4Egenvård online
4Sjukvårdsrådgivningen
4Apoteket
4Netdoctor

2 comments:

Anonymous said...

Hej Katarina. Hoppas du mår bättre snart. Ligg i sängen och läs en massa roliga tidningar så blir du utvilad. Det var kul på salsan igår.

Krya på dig!

Katarina said...

Hej tjejen! Nu är jag lite piggare så jag kommer på jobbet imorgon! Kul att du gick på salsan! Du kan få lära mig stegen ni gick igenom! Vi kan köra en shejkande svängom genom kontoret kanske! Ha ha! Nu längtar jag ännu mer till nästa träning!!!