Friday, February 03, 2006

En bra dag/vecka

Det har varit en fin arbetsvecka! Jag har fått mycket gjort på jobbet men också tränat och tagit hand om mig själv! Idag har jag varit hos tandläkaren och lagat tanden jag bet sönder! De tar bra timpenning där! Det var i alla fall relativt smärtfritt.

Vi har också varit på UF-mässa och kollat på ett gäng driftiga och duktiga ungdomar! Vi sponsrar två killar, Johan Prytz som är cirkusartist och ska sälja sin show (hemsida), och Daniel Dahlbom (som är son till Pelle här på Logosol) som säljer diverse tjänser som snöskottning och målning! Alla på mässan hade genomtänkta montrar och många var fullfjädrade säljare! Superproffsigt!

Nu ska jag, Robban, Mattias (bror) och hans Anna snart gå på After Work på Amenta. Jag och Robban var "modeller" för några foton till Amentas marknadsföring så nu ska vi på käka gratis! :)

No comments: