Tuesday, February 14, 2006

En bra alla hjärtans dag!

Jag har fått mycket inspiration och idéer på jobbet idag. Vi har haft en hel del möten och spånat kring olika tankar! Två dagar till tryck på kampanj och Nysågat! Snart drar vårförsäljningen igång! Jag hoppas på ett grymt drag!

Var hos Anne (min "livscoach") idag. Jag bara förundras över hur mycket jag utvecklats och hur mycket jag lärt mig hitills. Anne är fantastisk! Jag är så oerhört tacksam att ha henne som guide i alla minnen, tankar, funderingar - ja i mitt liv helt enkelt!

På kvällen har jag, Robert och Margot (Roberts mamma) varit och ätit en supergod middag på Highlander! Robert och Margot har gjort ett fantastiskt jobb på övervåningen. Köket är bortrivet och allt bråte är slängt och tapetseringen är på gång. Där köket varit blir det ett TV-rum!

No comments: