Tuesday, November 27, 2007

I love DH

DH är en helt fantastisk serie enligt mig! Den är nästan i klass med Ally! :) Vilken är till favvo i denna grymma serie? Eller du kanske föredrar någon annan serie som jag har missat? Tipsa isåfall!

Jag gillar dem alla:
Gabriella: Hottien med hett humör och heta känslor!
Lynette: Vardagshjältinnan med en ängels tålamod
Bree: Den perfekta husfrun...on the outside. GRYM! *favvo*
Susan: Girl next door-mysig
Edie: Superpuman med kaxigt sätt och känsligt hjärta!

Snart är det dags!

2 comments:

Anonymous said...

Lätt jag inte glömmer det! Det är det enda avsnittet jag missat hittills :) Hade inte riktigt koll på vilket avsnitt jag fått hem sist. Tur kanal 5 inte är såå himla långt efter..

Katarina said...

My: Aha...du kollar innan. Just det ja. Jag har varit grymt sugen på att köpa hem boxarna men hitills så har jag snällt/otåligt följt serien på TV! :) Nu så...är det dags! :)