Tuesday, November 27, 2007

En fridfull jul!

Tiden går fort nu. Gäller att hinna med sig själv och inte bli "jul-stressad" eller "whatevervilkenårstiddetär-stressad" som jag tror många är. Mitt mål i år är att köpa klart alla julklappar tidigt. Baka julgodis (bara favoriterna) tidigt och sedan vara helt klar med allt under julledigheten och bara vara. Det önskar jag mig mest av allt i år - en fridfull jul! :) Y Hoppas att Tomten läser Inspirationsbloggen! :)

Vad önskar du dig av tomten i år?

3 comments:

Anonymous said...

Mja. Stress är bra, men i måttliga mängder. Jag har ännu inte köpt en enda julklapp men har tänkt att jag ska börja lite smått nu efter min tenta jag har den 4:e december. Och baka lite måste jag också hinna med.

Jag önskar mig mycket. Fyller dessutom år om två veckor. :P Jag vill ha en Abercrombie and Fitch Nadia jacket, presentkort på kläder, en ny cykel, en hundvalp... Hehe. :D

Vad önskar DU dig? :)

Katarina said...

Mickan: Ja precis positiv stress är bra i måttliga mängder...men på jul behöver jag i alla fall verkligen ha en återhämtning!

Jackan...mmm...de är grymt snygga! Såg en på tradera för ett tag sedan! :) Åh vad härligt med en liten puppy, någon speciell sort? Om du önskar dig en cykel ska du spana in dem på http://www.inreda.com/ (klicka på cyklar i listen).

Lycka till med shoppingen och tentan! :)

Katarina said...

Just det...jag återkommer med min önskelista :)