Thursday, November 22, 2007

Dagens

Dagens bästa: Än finns det hopp!
Dagens viktiga utmaning: Fokus! Missade nästan ett styrelsemöre idag. Var dessutom på väg till mötet med en brun (hög) stövel och en svart (låg med rosett). Tur för mitt rykte/stolthet att Robban stoppade mig i sista sekund. Behöver jag ens nämna att jag har två olika sockar på mig idag?
Dagens inköp: Tid hos min livscoach
Dagens insida: Lycklig och förvånad
Dagens utsida: Svarta tights, silverrandig klänning (M&M), tillslut...två st svarta stövlar.
Dagens citat: Jag som svar på alla frågor: ”Öh Öh Öh Ha den äran”

4 comments:

Anonymous said...

haha sjukt kul med stövlarna!! är det bara jag som nappar på de här dagens? det är ju jättekul! att svara på frågorna alltså, inte att vara enda som nappar..

Dagens bästa: jobbet som ringer och tycker man har en bra plan för hur man ska kunna komma tillbaka efter sjukskrivning, kompisar som kommer över med vin och pratar bra
Dagens viktiga utmaning: skola skola skola.
Dagens inköp: lösgodis för andras pengar
Dagens insida: lite lagom lullig
Dagens utsida: urbantade jeans, linne och reklamtischa från en kursgård vi brukar hänga på. bra för självkänslan när man går runt i för stora jeans som en gång var för små.
Dagens citat: "...är det där din lunch?" allas bekymrade fråga kring den lilla lilla medföljande salladslådan medans riktiga matlådan stog gömd i micron.

Katarina said...

Ninen: Stövlarna kunde ha blivit en klassiker i min lilla småstad...huvva! :)

Ja dessa dagens verkar sjukt opoppis...bara du cok jag som fallit för dem totalt! :) Men men...det kanske kommer fler!

Snälla kompisar du har! Komma med vin och mysprat sådär! He he...smart av dig att "gömma" the real box i micron...:)Busigt!

Vad bra att jobbar gillade din plan! Jag tror att det är superbra att du har gjort den själv. Då blir det liksom din väg och ditt mål! :)

Anonymous said...

Det är ju skoj att inspireras av andra...se hur andra har det. Därför blir det inte skrivit något under "Dagens" men nu så...

Dagens bästa: Snön som ligger vit och att det är fredag! I helgen( kanske redan ikväll) ska längdskidorna fram, för att plåga kroppen utomhus!
Dagens viktiga utmaning: Ringa ett viktigt samtal. Som jag gruvar mig för. Samt förstå mig på epostprogrammet som lägger av hela tiden...
Dagens inköp: Ska nog försöka att ICKE öppna plånboken 1 enda gång idag. Snålar.
Dagens insida: Varmt thé sprider sig på nu insidan. Russian Earl Grey.
Dagens utsida: Mörkblå jeans. Turkos huvtröja med texten "piece of mind" i silver.
Dagens citat: Nu banne mig får det vara nog!

Ha en trevlig helg!!!

Katarina said...

Karin W: :) Härligt att du ansluter dig till oss! :)

Gu så härligt att åka skidor...min motivation på skidturen är fikapausen...varmchoklad och ostmackor att doppa!

Russian Earl är ett av mina favvoteer! Mycket gott! Nä nu blev jag sugen på ett stor kopp te...chiao!

:)