Friday, November 23, 2007

Dagens

Dagens bästa: Amanda - min önskejulpressy! The queen of rock! Brudarna knäckte ikväll!
Dagens viktiga utmaning: Göra 10 saker samtidigt och samtidigt fokusera på att coola ner några grader.
Dagens inköp: Snabbmat (burgare till lunch, oxfilé till middag) inga bra vanor det! Men GÖTT!
Dagens insida: 110% jobb! Lycklig och fredagsmysig
Dagens utsida: Opassande för dagens jobb med mässpackning (typ astight kjol, höööga skor). Nu: jeans med mysigt häng+knallblå tröja, mystofflor.
Dagens citat: Kund i telefon som avslutning på vårt samtal:
"Ni sprider verkligen glädje ska du veta!" (gjorde mig glad!)

Kom igen nu underbara läsare, gör en "dagens" här eller i egen blogg (länka gärna här då!)

2 comments:

Sara said...

OK, jag hänger på. Har skrivit dagens i min blogg.

Katarina said...

Sara: Kul att du hänger på! Din outfit är svårslagen, jag menar, kan man tänka sig en underbarare accossear än en liten mysig bebbe! :) Hoppas att ni får en underbar kväll!