Sunday, November 18, 2007

Dagens

Det blev Birsta i går (oväntat..NOT). Vi var även en sväng till Sundsvall och hälsade på Karim. På kvällen kom Karim och hans bror Hamdi till oss och vi gick till Olearys och åt middag, såg på matchen och surrade på. Det var ganska mycket folk, men otroligt SKUMT folk... typ a-lagarna och psykpatienternas afton...också vi då :).

Idag, Waynes med samma sällskap som gårdagen, sedan bus/mys med odågorna/gosbubblorna Saga och Dag! :) X-box, rita, kurragömma och kuddkrig.

Ikväll har jag gått lös med en kofot på garderoben i vårt gamla sovrum. Bra sätt att bearbeta den emotionella ryggsäcken! :)

Dagens bästa: Min underbaring har installerat om min dator och fixat mer minne mm! :)
Dagens viktiga utmaning: Krossa garderoben!
Dagens inköp: Igår: lykta till bron ovh diverse inslagssaker till julpressysarna för vardagslyxiga paket!
Dagens insida: Vild och galen! (krävdes den sinnesstämmningen för garderobkrossandet)
Dagens utsida: Rutig stjorta(Bondelid) Jeans
Dagens citat:
Jag: Önskade du dig ett gevär i julklapp?
Dag (3 år): NEEEJ Nä-ä! (helt upprörd)
Jag: Okej, vad önskar du dig då?
Dag: Ett JÄTTESTORT gevär!

4 comments:

Dennis Alexis Hellström said...

Fin blogg du har. :)

http://www.bimboboy.com/blogg

Katarina said...

Bimbo Boy: Tack du! Jag gillar din blogg med! Glitter, glamor och vardagslyx ska det vara, eller hur? :) Ditt senaste inlägg var hemskt att läsa, mobbing får mig att rysa av obehag! Men du vet ju att "de vackraste blommorna kräver en skogsbrand". Jag hoppas att du gått starkare ur detta barndomstrauma! Hoppas att du kommer hit igen! Du är varmt välkommen!

Anonymous said...

är det ett halsband det där runt din hals? vad fint det var!

Katarina said...

Ninen: ja det är superfint! :) Ett favvo! Perfekt till en enkel klänning/tröja!