Monday, November 12, 2007

Dagens

Dagens bästa: Sv Nysågat och kampanj är klara! :)
Dagens viktiga utmaning: Att stötta en mycket nära vän!
Dagens inköp: Nada...jobbade sent! Men mamma ringde från NK (är i Stockholm med pappa över dagen) och frågade om jag ville ha Voluspaljus i julklapp! Du med mig skämta aprillo?
Dagens insida: Känner mig märkligt lugn, kanske drömmen i natt om min nakenvanding i Övik fick ner mig på jorden! :)
Dagens utsida: Gubb-byxor (?), vit sidenblus (Zara), randig kofta (HM). Diadem med svart rosett.
Dagens hemsida/blogg: aeda
Dagens citat: "Jag spänner låren för att inte halka" "Och jag spänner skinkorna för att inte skita på mig" Ha ha ha! :)

Vad har du hittat på idag?
_____________________________________
Nästa inlägg: Vardagslyx Vinter

3 comments:

Anonymous said...

Vilket vackert foto på dig. ha det fint:)

Anonymous said...

Dagens bästa: fick bra kommentarer på en grej jag gjort, som jag var nervös för!
Dagens viktiga utmaning: att sitta kvar i skolan och få skitgörat gjort fast jag bara ville hem och gråta
Dagens inköp: mjölk :)
Dagens insida: orolig efter otäck brand i grannskapet, lugnare sen jag kollat på tredje avsnittet av En fri kvinnas bekännelser på svt.se. Magen är smockfull av pannkakor.
Dagens utsida: jeans och skjorta i offentligheten, mjukisbyxor hemma
Dagens hemsida/blogg: svt.se
Dagens citat: det har sagts så otroligt mycket idag, allt har varit verkligen upp och ner.

Katarina said...

Mia: Tack ska du ha! :) ha det så himla bra själv! :)

Ninen: Härligt att ta del av ett utdrag ur din dag! :) Vad hemskt med branden, otäckt de! Hoppas att du känner dig bättre!