Sunday, November 04, 2007

Hemskt himmelskt!

Jag är så himla stolt att jag kom upp på den där alpen och fick se det där vackra (se tidigare inlägg). Det som var avgörande för att jag kom över min flygrädsla samt rädsla för sådana där himlafärder är att "vara med". Det jag menar är att inte blunda/tänka på annat utan verkligen vara där och ha kontroll. Dessutom, om jag nu ska upp i den där jäkla korgen 300 m över marken som sitter fast med en liten klädnypa så vore det väl dumt att inte njuta av utsikten och upplevelsen! :)

2 comments:

Anonymous said...

näe fy fanken var du upp i en sån där?! då har du sannerligen rätt i att vara stolt...

Katarina said...

Ninen: Ja det var ingen lek...dessutom STANNADE den på nervägen och stod stilla i eeeeeeeeeeevigheter (typ 3 minuter). Huuuuuuva! Men det var fin utsikt. :)