Monday, November 19, 2007

Dagens

Dagens bästa: Efter flera försök att komma fram till vårdcentralen (för vaccinering mot vinterkräksjukan) via telefon och timmar i kö, gav jag upp! Istället skickade jag ett mail. De ringde upp i morse - helt perfekt. De tyckte hon som ringde upp också! Fy för att sitta å vänta i köer, speciellt när man är sjuk. Bättre att skicka ett mail (om det inte är akut givetvis!)
Dagens viktiga utmaning: Vakna...fortfarande tvärtrött på morgonen.
Dagens inköp: Godis!
Dagens insida: Många idéer, lite tid.
Dagens utsida: Röda strumbyxor, kort svart kjol och röd v-ringad tröja (GANT).
Dagens citat:
Brorsan/Robert (fd pitebo) var roliga idag: När en pitebo beställer mat låter det så här: Jag tar en Filé black and white tack. Men jag vill byta ut potatisen mot palt om det går bra. Sedan är jag vegitarian så skippa köttbiten. Jooo, just det, byt ut såsen mot lingonsylt. (Voilá!) Ha ha! :)

No comments: