Tuesday, January 02, 2007

Inspirationsbloggen 2007

Jag ser verkligen framemot att fortsätta skriva här på bloggen under hela nästa år. Det är otroligt utvecklande att blogga och ännu mer utvecklande och inspirerande att få alla dessa smarta kommentarer från dig som läser!

Det ni kommer att få läsa om är bland annat:
Y Hur det går med min härliga bok om coaching
Y Hur jag och Robban skapar vårt drömboende
Y Rapporter från härliga partyn och andra tillställningar
Y Hur jag fixar och skapar ordning & reda
Y Smarta tips på "rätt tänk", coachning, & vardagslyx för inre lycka!
Y Snygga kläder, väskor och annan ytlig lyx!
…och mycket mer!

Har du tips på vad du vill läsa mer om här på bloggen?

4 comments:

Anonymous said...

Gott nytt år! Det låter spännande, jag ser fram emot att följa bloggen under 2007. Du är verkligen en inspiratör! Hälsningar från Melina

Katarina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Katarina said...

Melina: Det samma, och grattis på födelsedagen! Jag kikar in på din trevliga blogg då och då också!

Anonymous said...

Tack så mycket! Nu ska jag snart gå in till stan och se om jag hittar en tiara, kände att det nästan är ett måste idag. :)