Sunday, January 21, 2007

Rapport

I går var jag och darligen ut och åt kinamat samt gick på bio, vi såg The departed, för våldsam för min smak men bra skådespelare. En lugn och skön söndag har jag haft idag. Först brunch med min kära vän Cecilia på Waynes, alltid lika inspirerande att träffa henne! Sedan lagade jag en fantastiskt god fisk- och skaldjurssoppa till mig och Robban. Hela eftermiddagen har jag legat och halvsovit och lyssnat på cd-bok i soffan. På kvällen, filmkväll med Sara och barnen, vi såg Bilar, det var spännande och fartfylld.

Vad har du hittat på helgen?

6 comments:

Anonymous said...

Hej, vilken härlig helg du har haft. Blir avundsjuk på det där "ligga i soffan och halvsova hela dagen". Jag har också försökt att varva vila med aktivitet. Har hunnit med pulkåkning, glasögonshopping och familjeliv. Ha en skön vecka!

Anonymous said...

Jag har varit på en födisfest och sen ut och dansa. Man blir så glad av att dansa, jippijej :) Du, ha en fantastisk vecka!

Anonymous said...

här har det varit en hel del konfliktlösning, efter en infekterad och utdragen konflikt. fantastiskt skönt att få uppklarat, men jag behöver mer helg för att vila upp mig från helgen herregud! jag hann med en skogspromenad också, och en del glass. :) tur det. skriv nu mycket pepp under veckan så jag ids hålla igång tills nästa helg och inte börjar i förväg! ;)

Anonymous said...

Jobbat och slitit men även hunnit med att flörta lite med en mysig pojke. Härligt :) Har varit underbart vinterväder oxå, solsken och klarblå himmel. Iofs lite kallt, men nu när vintern och snön är här så är det verkligen bara att njuta!!

Anonymous said...

Kinamat *mums* Måste nästan försöka få med mig maken ut och äta någon dag. :-)
//V

Katarina said...

Sara: Pulkåkning, så himla kul, har ej hunnit med det än i år! Vad kul att shoppa glasögon, det är så otroligt många snygga modeller just nu! Hoppas att du också får en härlig vecka!

Hanna: Jag håller med dig, dansa är fantastiskt kul och upplytfande! Jag skulle börja i bugg i söndags men jag var så förkyld så det blev ej av. Ha en grymt bra vecka!

Ninen: Bra jobbat! Underbart att reda ut saker och ting, då brukar energi frigöras! Glass brukar också fungera bra för att frigöra finfina känslor...borde vara så i alla fall. Ska göra mitt bästa här på bloggen!

Lena: Wow, nice! En vinterflirt låter härligt. jag flirtar med min underbaring här hemma som bara den! Ja så otoligt fina (och kalla) dagar vi haft!

Vildängel: Ja! Vi hade "glömt bort" kinamat ett tag. Supergott med en god soppa, huvudrätt sedan friterade banaer med vaniljglass efteråt!