Saturday, January 27, 2007

Rapport

Det har varit en lugn och skön dag idag. Sov länge sedan var jag och darligen och käka lunch på stan. Jag shoppa lite på HM, ett par solglasögon med vita bågar, ett gult halsband och ett par linnen (jag tycker Loggs linnen är superbra). Sedan fick jag pressys av Robban idag: ett par tunna svarta täckbyxor med dragkedja längs båda benen, superenkla att dra utan på kläderna. Alldeles varm och gonigt nu i vinterkylan=vardagslyx! Jag fick ockå ett underställ. Sötnosen vill inte att jag ska frysa! :)

Bild: Min nya frisyr

10 comments:

Anonymous said...

Jättesnyggt! Vad het du är ;)

Anonymous said...

Snyggt! Nu blir jag lite sådär småstadsnyfiken, var går du och klipper dig? Du behöver inte svara om du inte vill. Jag går till Inger på Making Beauty. Hon är fantastisk, på många sätt!

Anonymous said...

shit, som en annan tjej fast ändå inte! fint i vilket fall!

Anonymous said...

Snyggt!

Ungefär den färgen önskar jag också. Det är väldigt varmt att ha mörkt långt hår, kanske är det mindre varmt om håret är ljusare. Men... blondin vill jag inte vara. Det har jag provat och det var alldeles förskräckligt hemskt! Det var definitivt inte jag, inte för fem öre.

Anonymous said...

Det blev ursnyggt!

Johanna said...

Guuud va snyggt!

Katarina said...

Hanna: Ja här på bloggen finns bara heta brudar tror jag!

Sara: Jag går också till Making Beauty, men jag går till Malin - hon är också superduktig, noggrann och en riktigt härlig tjej. De är härliga allihopa som jobbar där! Vi kanske ses där? :)

Ninen: Tack så mycke! Lovar att jag är precis samma tjej..eller jag menar...inte riktigt, men får ju hoppas att man utvecklas lite för var dag som går. :)

Nina: Ja det blir nog lite svalare! Jag tycker att du är superfin i ditt mörka hår, men kan varmt rekomendera dessa varma färger som känns verkligt härliga och fräscha!

Lotta: Massor med tack Lotta!

Jolla99: Tack tack! Föresten, kuliga bloggar du har, jag diggar verkligen den om kändisbebisar - kul idé, och en sak till, du ser så härligt fräsch ut på ditt foto!

Anonymous said...

Nej, vad kul! Visst är de duktiga där. Mysig stämning har de, känns alltid lyxigt att komma dit. Ja, vi ses kanske där som sagt. Om jag känner igen dig!

Anonymous said...

Vad snyggt det blev!! :-) Passar dig jättebra! Vill också ha sådär :-) KRAM!/Sussi

GlassesShop said...

Snyggt!