Sunday, December 31, 2006

Gott Nytt År!

Nu är det bara timmar kvar av 2006 och det nya året
ska firas med fyrverkerier och skålar i champange eller champis! Det är alltid härligt med en nystart, att stämma av det som hänt och skapa nya visioner, drömmar och mål.

Under 2006 har det hänt mycket i våra liv. Vi har lagt stenläggning på tomten, hittat en källare under huset, påbörjat en omfattande renovering av övervåningen (se några inlägg här i bloggen nyligen). Jag har utbildat mig till coach samt blivit försäljningschef på Logosol. Robert har gjort ett fantastiskt jobb med Logosols trycksaker och hemsidor. Många fashinerade gäster upptäckt vårt fantastiska lilla hotell under 2006 och många gamla gäster har återvänt. Inte minst har jag startat denna blogg samt skrivit en bok om Coachning som blir helt klar under 2007. Vårat liv tillsammans har också utvecklats och blivit ännu mer härligt! Det har varit ett underbart härligt år!

Vi ser framemot 2007 och allt härligt och utvecklande som kommer att hända då! Det ska bli spännande att se hur vi kan bidra till att Logosol och Östanbäcken Logi får ännu ett blomstrande år. Vi ser framemot att fortsätta skapa vårt drömhus och vår drömtillvaro tillsammans. Vi längtar efter alla möten med familjen, vännerna och nya bekantskaper vi kommer att träffa. Vi ser också framemot alla spännande utmaningar för att uppnå våra drömmar!

Hoppas att ni får en riktigt härlig Nyårsafton och ett underbart och utvecklande 2007!

Katarina och Robert

11 comments:

Anonymous said...

Gott Nytt År, Katarina! Och fortsätt brinn här på bloggen, liksom i allt det andra du gör! Go girl ;)

Anonymous said...

GOTT NYTT 2007!
önskar Jonny, Camilla & Anton

Anonymous said...

Gott nytt år och glad fortsättning :D

Anonymous said...

tack för att vi får vara med på resan på ett hörn, och gott nytt år!

Anonymous said...

Gott Nytt År till er med! Ser framemot att läsa inspirerande inlägg här även nästa år. Å tack för dina gulliga kommentarer :)

Anonymous said...

Gott Nytt År önskar jag er också! 2007 är ett oskrivet blad och vi kan påverka vad som händer...vi hörs o syns snart, kram C

Anonymous said...

Gott Nytt År och en god fortsättning på detta nya år önskar jag dig.

Anonymous said...

Gott nytt år och varma lyckönskningar från mig! Här hälsar jag gärna på igen! Kram

Anonymous said...

Tack detsamma :D

Anonymous said...

Katarina!
Du är beundransvärd! Fortsätt så! Jag önskar dig en God fortsättning på det nya härliga 2007!

Kram!/Anette Brännström-Westin

Katarina said...

Nina: Gott Nytt År till dig också! Ditt 2007 kommer säkert att bli spännande och utvecklande med dina spännande idéer, resor osv!

Jonny: Detsamma! Hälsa hela familjen! Jag måste bara säga att det är härligt att vara politiker med en sådan bra och kunnig ledare som du! Jag skryter ofta om dig! Jag ser framemot att sätta ännu mer fart på Härnösand under 2007 tillsammans med hela vårt härliga gäng!

Raur: Det samma, hoppas att ditt år blir härligt!

Ninen: Tack för allt själv! Du har bidragit med massor intressanta tankar och idéer! Det uppskattar jag oerhört! Du är fantastisk!

Annika: Gott Nytt År pysseltjejen! Du är så himla duktig och smart och det är härligt att läsa både din blogg och dina kommentarer här! Du inspirerar verkligen!

Cecilia: Gott Nytt År till dig med tjejen! Ja 2007 det är då det händer liksom! Vi ses snart för en fika! Det är härligt med en vän som du, full med energi, idéer och värme! Kram på dig!

Nina på Johangården: Gott Nytt År! Forsätt att inspirera mig och andra som du gör med din blogg! Inlägget "Vänligheten År" var kanon!

Mie: Du är så väkommen hit! Gott Nytt År! Jag har nyss upptäckt din blogg och kommer att besöka den flitigt under året!

Hanna: :) Ser framemot att få läsa mer av dig under 2007! Du har en härlig och personlig blogg och ditt sätt att skriva är mycket bra och trevligt!

Anette: Tack, det värmer att höra det från sin fd coach! :) Jag önskar dig också ett härligt och utvecklande år! Lycka till med dina spännande planer!