Friday, January 12, 2007

Favvo-prylar!

Jag är kanske lite smågalen men jag kan bli helt kär i vissa prylar, som Mr kool här intill, han är ju hänsynslöst fin! :) Jag försöker skapa ett hem med saker jag & Robban tycker om, prylar, tavlor, böcker, filmer, färger, mönster. Att förvara massa prylar i lådor "bara för att" är inte min grej. Det som måste förvaras, vill jag förvara snyggt!

Idag har vi jobbat tills nu (00:00) jag har gjort utkast till budget för 2007. Så otroligt skönt att ha börjat äntligen. Nyss kastade jag ut julgranen och tog bort alla julsaker, det gick på 10 minuter! Tro vad man ska hitta på i helgen då, vad händer själv?

4 comments:

Anonymous said...

efter en härlig fredag som inte slutade förrän en bra bit in på lördag ska jag softa framför en massa massa vänner-avsnitt och äta efterrätt utan varmrätt. det är så skönt att vara själv ibland! men imorrn blir det action igen, vi ska träffas ett helt internetvänsällskap i stan och fika. bör nog plugga lite också.

Anonymous said...

Jag har en liggande noshörning med ett huvud som guppar när man rör på det. Han heter Olof. Jag fick honom av en vän som en knäpp grej till min 18-årsdag men jag diggar den jättemycket.

Katarina said...

Ninen: Ooo, vilken härlig helg! Bra balans mellan harmoni och action!

Hanna: Ha ha, Olof verkar ju helt härlig! Lägg ut ett porträtt i bloggen på Olof, det vore kul att se sköningen!

Anonymous said...

Nu har jag bloggat lite om Olof ;)