Friday, October 27, 2006

Å rosen fungerade att ladda upp! Bilderna har krånglat lite!

Kvällen har varit lugn. Tacomiddag på tumanhand framför idol där Marcus utklassar och strålar som den stjärna han är! Att Linda åkte ut var så synd! Hon var härligt grym tycker jag. Jag vill ha hennes frisyr också! Vilken är din idolfavvo?

Veckan har varit hektisk på jobbet, försöker jobba undan lite så det har blivit några sena kvällar. Skönt dock att få mycket gjort! Det blir mycket mys och tända ljus nu när vidarna blåser och regnet faller ute. Såg några snöflingor idag med de upplöstes i vattenbadet på marken. Kliar i fingrarna att styra upp ljusstakar, tomtar och annat pyssel.

I morgon ska jag göra ett par blomsterarrangemang, fick inspiration idag när jag, Helene och Maria från jobbet var och köpte en uppsättning till kontoret på lunchen, sedan var vi och käkade på ett hamburgerhak längs E4. Där har de förresten en maträtt som heter "Tradartuttar med äggvårtor", jag tror jag bryter ihop! :) Det är tydligen en uppvikt hamburgare med ett ägg på varje halva. Gött!

7 comments:

Anonymous said...

Linda var och är min favorit. Synd att svenska folket inte förstår bättre....

Katarina said...

Jaaa! Hon var ju en keeper! Fast jag tror att hon kommer att bli en idol i alla fall! Jag kommer då köpa hennes skiva om hon släpper en!

Anonymous said...

Haha! Jag bröt också ihop! Markus är bäst enligt mig! Tack för kommentaren du lämnade hos mig. Trevlig helg!

Maria said...

Ja det var riktigt tråkigt att Linda åkte :( Hon var min favorit

Anonymous said...

Marcus är helt klart min favvo. Han suverän!

Katarina said...

Go marcus go marcus go marcus

Katarina said...

Marie: Tack! Hoppas att du tittar förbi då och då och lämnar små kommentarer!