Saturday, October 28, 2006

Djävulen bär Prada

Jag har varit i Sundsvall på Bio med underbaringen. Vi såg Djävulen bär Prada. Den var grymt bra och otroligt shoppingframkallande! Tanken var att vi skulle gå ut och äta efteråt men vi åt oss mätta på popcorn och karra.

Vi var en sväng i Birsta ockå. Jag köpte en värmedyna! Vilken vardagslyx det kommer att bli i vinter! Att krypa ner i en varm och skön säng! Me like!

Jag är tierd som bara den! Men men...natten är ung! Vad gör du en kväll som denna?

4 comments:

Anonymous said...

Kul, jag ska kolla på den på måndag! Jag ska gå och lägga mig, magdanskurs imorgon. Måste komma ihåg att ställa om klockan... /Melina :)

Katarina said...

Då har du något att se framemot, den var riktigt bra! Magdanskus gick jag förrförra året, det var spännande!

Anonymous said...

oh, den filmen vill jag se!

jag var ute och svirade jag, steg inte av dansgolvet för annat än när nån hade pruttat lite väl många gånger i den lilla varma lokalen.. dansa är skojs!

Katarina said...

Ninen: Ja det är helt underbart att dansa!