Friday, November 03, 2006

Gokväll godningar!

Härligt med helg! Jag har bunkrat med karra om det kommer några söta monter och gulliga spöken och plingar på. Appropå plinga på så fick jag en dörrklocka av min darling igår, den är faboulus och spelar en saxofontrudelutt när någon plingar på :). Jag fick också en väderstation! Han är den bäste!

I helgen blir det renovering. Vi har hittat grymma tapeter - bruna med kopparkrumelurer som vi ska ha i vårt mysrum! Kort kommer när rummet är klart. I helgen ska vi sätta upp tak! Ikväll är det ju idol också så då ska vi hejja på Mackan!

Vad händer själv i helgen?

4 comments:

Anonymous said...

jag håller också på marcus han e grym

Katarina said...

Ja han är otrolig! Härlig människa verkar han vara! Men ikväll tycker jag att Erik var helt otrolig!

Anonymous said...

jag har gjort pizza och pratat lite mer med mina nya korridorsgrannar (de verkar jättetrevliga, så skönt) ska dricka vin och låtsas som att jag ska plugga ordentligt imorgon inför måndagstenta. kanske våldgästar jag grannen som verkade så trevlig och som också skulle dricka vin. tittar också på idol och tycker synd om johan och saknar natalie.

Katarina said...

Ninen: Va mysigt det låter! Idol var spännande, oväntat att Danny åkte ur!