Sunday, November 26, 2006

Rapport...

I helgen har jag verkligen haft fullt upp! I fredags drog jag och Robban till Sundsvall och år en god middag på Brandstation sedan var vi på bio och såg Casiono Royal (rätt bra action och en hel del humor), vi sov över på Hotell Knaust (grymt fint hotell, vårt rum hade två våningar med sovrum uppe, very nice).

På lördag blev det shopping i nya gallerian IN. Jag shoppa som bara den, blev fyra sidenblusar på Zara, två klänningar och en kjol. Jag fick förresten leverans från Nelly också i fredags med en massa Hanky Pankysar och Calvin Klein undisar! På kvällen åt vi middag hos mamma och pappa, de bjöd på löjromstoast till förrätt och sedan oxfilé. Så himla gott och mysigt! Efter det såg vi på film (The Break Up, den var lite jobbig eftersom de var så elaka på varandra).

I dag söndag har vi först varit på Mio och beställt ett matbord med sex stolar till. Sedan var vi upp en sväng på paltlunch med familj och släkt hos mamma och pappa. Sedan tillbaka till Mio och köpte en soffa, ett soffbord och två fotpallar. Sedan åkte vi till en kompis som fyllt år och åt tårta. Sedan har vi målat fönster och tapetserat. Dessutom har vi varit på jobbet och tagit emot 36 000 kuvert med vår kundtidning NYSÅGAT samt vår julkampanj som har packats av olika föreningar i helgen och som ska skickas ut till kunder och blivande kunder i morgon.

Puh...

1 comment:

Anonymous said...

Vart hamnar jag nu??
ville bara höra om kristallkronan från ikea är köpt nyligen? Såg inte den på ikeas hemsida..