Wednesday, November 08, 2006

Nyårslöfte!

Det har varit en bra dag! Spännande på jobbet samt massage efter jobbet! Grymt härlig vardagslyx! Jag ska boka in ett par tider till innan jul! Robban tapetserar uppe. Det blir så himlans fint!

Nu har jag kommit på ett bra nyårslöfte inför 2007: Jag ska i början på året boka in minst 1 behandling varje månad hela året. Massage, sminkning, manikyr, pedikyr, färganalys, healing - whatever! Bra idé va? Då kan man liksom inte smita undan för att man har annat "viktigare" att göra - detta är ju superduper viktigt men det glömmer jag bort att komma ihåg ibland!
_______________________________________________________
Har du något spännande nyårslöfte som du funderar på? Vilka nyårslöften har du haft tidigare? Hur har det gått?


3 comments:

Nina said...

Indisk huvudmassage är min nästa njutning!

Katarina said...

Nina: Oj vad härligt! Det finns inte här tyvärr, än i alla fall!

Anonymous said...

För något år sen bestämde jag mig för att ta kontakt med borttappade kära kusiner (släktbråk) under kommande år och gjorde så. Dessvärre har kontakten runnit ut i sanden nu igen men jag sörjer inte det... jag gjorde vad jag kunde.