Thursday, November 30, 2006

Tjejsnack

Barndom
Hur såg du ut när du var liten?
<-- Se bild
Vad var din favorit lek/leksak?

Min kanin Kalle som jag fortfarande har kvar. Han är helt platt efter allt gosande. Bästa lek...hm...tyckte (tycker) mycket om att vara ute i naturen och fiska, åka skidor (nu snowboard). När det gäller lekar var roligast då alla ungar i kvarteret var med och leke röda vita rosen, burken eller knutgubbe!

Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Tina, Mats, Johan lite senare hela "gammgänget".

Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Okej en grej: jag var nere i vår matkällare och knaprade på en marsipan tårta som skulle bjudas på till ett kalas. Jag knaprade först bort all marsipan på sidorna, sedan även det utanpå, sedan lade jag bär på istället och... ta ta - en gräddtårta med bär (jag var smart redan då).

Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Lite mindre än nu!

2 comments:

Anonymous said...

"lite mer än nu"?! :D

Katarina said...

Oj...he he! Nog för att jag är liten men.