Wednesday, November 22, 2006

Orden liksom krymper...

Nu har jag skrivit ut de första sidorna på boken. Är kul att se hur orden ser ut på riktigt, i tryck alltså. Jag får för mig att jag skriver mer konkret och tydligt här på datorn än vad jag gör när jag skriver för hand. När jag läst det jag skrivit på datorn känns det bra men nu när jag har sidorna i handen känner jag att det blir lite för "på" och att jag vill invecka till det lite och skriva lite finurligare för att det ska kännas bra att läsa. Men det är bra överlag, jag skulle helt klart ha köpt denna bok. Snabba ryck med tankar, tips och trevliga frågor. :)

Tro vad denna lilla bok ska heta då, nu står det "Coachhandboken - inspiration för vardagscoachning". Har du något bra förslag så får du mer än gärna ge dem till mig! Ös på med idéer, jag blir glad för alla!

6 comments:

Anonymous said...

Jag tycker att ditt förslag låter som det rätta namnet :)

Anonymous said...

Tycker oxå att namnet är bra, men varför inte testa att byta lite plats på orden....tex. Inspirationscoaching - en handbok för vardagen :) .... Coach inpspiration - handbok för vardagscoahing...eller nått sånt.

Anonymous said...

Jag tycker din titel låter jättebra

Anonymous said...

"handbok för vardagen" det gillar jag...

Anonymous said...

Hej! Hur går det med boken? *nyfiken* Jag tycker ditt eget förslag var bra. Även Lenas förslag att vända lite på orden tyckte jag var bra: Inspirationscoaching - en handbok för vardagen. Lycka till! Go Katarina, go Katarina :)

Katarina said...

Tack alla! Ja det blir något i den stilen då! :)

Jag har haft fullt upp i helgen och tyvärr ej hunnit skriva eller blogga! Hoppas att ni haft en härlig helg!