Tuesday, November 14, 2006

Finns det något intresse?

Jag är helt inne i ett litet projekt. Jag håller på med en "Handbok för coacher", det är superroligt! Dels får jag ordning på allt jag lärt mig under kursen och alla böcker jag läst och egna erfarenheter och dels känns det som att jag skriver något fler skulle kunna få användning av! Vad säger du? Skulle du vilja ha en handbok där du får lära dig mer om coaching och exempel på olika situationer där du kan använda dig av coaching för att hjälpa andra (och dig själv) att utvecklas?

9 comments:

Anonymous said...

Låter intressant :D

Ulla-Karin said...

Hej!

Ja, det skulle jag jätte gärna ta del av.

Ha en bra dag :-)!

Anonymous said...

Ja det skulle vara jätte roligt. Det är alltid intressant att få ta del av andras kunskaper!

Anonymous said...

Det låter intressant... är det förståeligt också för såna som inte har lärt sig något om coaching tidigare?

Anonymous said...

Det låter som en kul idé.

Anonymous said...

Låter intressant !

Anonymous said...

Låter superduper kul!! Suger åt mig allt jag kan för att lära mig mer, så gärna för mig! :)

Anonymous said...

Later jattebra!

Anonymous said...

absolut give me