Friday, September 22, 2006

Några av mina favoritföreläsare!

Mark Levengood en otroligt varm och rolig människa som har många intressanta tankar att dela med sig av. En stor dos med humor!

Martina Haag Kul tjej! En hel del roliga uppslag och tankar!

Tomas Enhager Personlig coach som arbetat mycket med idrottsprofiler mf. Kursen jag gick handlade om målfokusering. Det måldokument vi formulerade då arbetar jag fortfarande för att uppnå (vissa sager har redan uppfyllts).

Mia Törnblom Vilken energi! Det är befriande att se henne inta scenen och allas fulla uppmärksamhet! Hennes budskap är så äkta och går rakt in i mitt hjärta!

Horst Böhnke Om buisnees. Horst har en oerhörd erfarenhet och ett träffsäkert synsätt! Föreläser om ledarskap, RMI Rätt mental inställning och affärsmannaskap.

Johan Ekenberg Konsult i personlig utveckling, utbildningen handlade om kommunikation, kropp och rörelse! Kanonbra! Här lärde jag mig mycket om kroppsspråk och hur jag kan läsa andra och påverka mig själv och mitt beteende!

Gro laupsa Holm Dramakonsult om kommunikation och konflikter. En oerhört härlig kvinna som med sin energi verkligen nådde mig med sitt budskap. Att använda sig av rolspel för att förstå är oerhört givande!

Fredrik Praesto Otroligt bra! En klass för sig! Fredriks hypnos på scenen och insikterna kring intution är oerhört starka. En föreläsning med Fredrik förändrade mitt liv!

Kaj Pollak Även han är en grymt bra föreläsare som i och för sig säger saker som är ganska självklara (för mig i alla fall) så säger han det på ett sätt så att man tar det till sig och blir angelägen om att börja agera utifrån detta.

No comments: