Tuesday, March 04, 2008

Mysig Bob

Denna tyckte jag såg kul ut. En lite vardagslyxig bob…ser mjuk och skön ut + lite stötdämpande. Den säljs på Clas Ohlson, här!

Apropå Clas Ohlson så skulle jag ringa dem för att fråga om dom ville annonsera i vår tidning. Jag hade många företag att ringa och kollade snabbt ner på min lista. Men när jag kom fram så tittade jag inte i kontaktperson-kolomnen utan jag sa:- Hej, jag heter Katarina Byström och jag söker Clas Ohlson. Jag fick en skrattattack och fick be att få återkomma. :)

4 comments:

Rosie Westberg said...

Haloja!!!
Det var nog det bästa idag! Mycket festligt =)Det var ett tag sen.
Hoppas du mår bra.
Kramkram

Katarina said...

Hej kompis! Ja den var himla fin den! Hur går det med bloggandet? Det var längesedan du uppdaterade. Jag hade ju hoppats på bilder från nya lägenheten! Kram kram!

Unknown said...

Tjena Katarina!

Jag brukar vara inne och kika på din blogg med jämna mellanrum, men jag är skitdålig på att lämna några kommentarer. Har noterat att du och Robban plinkar gittarr ibland på kvällarna och jag kan berätta att det är likledes hemma hos oss. Jag och Jonas är inga gitarr-virtuoser direkt, själv spelade jag bara två år på mellanstadiet. Hur som helst, det är himla kul och avkopplande!

(Vad fruktansvärt kul med din kommentar när du ringde till Claes Ohlsson!!! Skrattade högt när jag läste det!)

Vi hörs!

Rosie Westberg said...

Det går inte så bra med bloggandet =( Jag kom av mig liksom.
Ja men det har inte varit färdig än. Jag ska hämta soffan imorron sen är det lite småkrafs som man måste köpa.
Hur går det med allt?
kram