Saturday, March 15, 2008

Finalen

Charlotte Perrelli Snyggast, grym röst, en stjärna, låten är en schlager
Sibel Sötis! Bra ballad men ingen vinnare.
Rongedal Gillar låten, påminner om Mika tycker jag i soundet
Bengtzing Underbara Bengtzing, hon gör mig så glad!
Christer Sjögren Hm...nä...kanske på charterresan
Amy Diamond Kanonbra låt, härlig tjej!
Sanna Nielsen Underbar ballas, grym röst men inte samma känsla idag som sist.
Nordman Rysvarning! :)
Frida feat. Headline GLAD låt! Gillar!
BWO Grym låt, hade gått långt i Eusrovision

Vann rätt låt? Ja, jag tycker det, men inte utan tvekan. Vad tycker du?

2 comments:

Anonymous said...

Jag tycker BWO skulle ha vunnit!!! Gillade inte Charlottes låt : )

Ha en fortsatt underbar helg!
Kram Maria

Anonymous said...

älskar charlotte!! var inne på BWO ett tag men the ark var ju inne på lite samma spår förra året och se hur det blev... tre barbiesar med bra ruter tror jag östeuropeerna kommer gilla. /sign. Taktiker