Friday, March 21, 2008

Lugna puchos...

Hey, vad har ni för er så här på lovet? Jag håller på att grädda våfflor och ska snart upp och VILA. Min kropp är verkligen expert på att tvinga mig att vila. Jag har med största sannolikhet fått sk foglossning och det är ingen lek alls + att det ofta inte går över förrän efter förlossningen. Känns som att två knivar som körs in nere i svanskotan. Ibland är det bättre och ibland sämre så det gäller att ta det superlugnt även när det inte gör så ont annars blir det värre sen. När det är som värst kan jag knappt gå, trippar fram med små pensionärsmyrsteg med tårar i ögonen. Blä! GRYMT frusterande då jag har tonvis av energi i sinnet! :( Nu gäller vila, vattengympa, promenader och tålamod för min del i minst 5 mån framåt. Det kanske är precis det som jag behöver även för att lugna ner sinnet en aning.

Robban bygger och står i! Han är såååå duktig, han drar el, reglar upp, fixar och donar och allt blir så himla bra! Min underbaraste människa som jag älskar så vanvettigt! Idag ska vi ev till Birsta en minisväng och köpa byggmaterial, jag ska ta det mutcho lugnt och bara bidra till val av sista kalensorten.

Ha en fortsatt fin fortsättnig på påsken! Det ska jag ha!

No comments: