Wednesday, March 12, 2008

Coachutbildningen fortsätter

Tillbaka efter ytterligare 2 dagars coachutbildning. Jag har lärt mig att coacha direkt på känslan för att snabbt få resultat! Helt grymt effektivit. Jag upphör inte att förvånas hur smart och användbar denna utbildning är! Förändrar mig, förändrar livet till det bättre! Grymt! Två dagar av glädje, insikter och resultat!

Robban kom som vanligt och hälsade på mig på hotellet (Knaust)! :) Vi bodde i ett fantastiskt rum! Det var sexkantigt och gigantiaskt! Bra att vara medlem! I går hade vi en härlig kväll med middag på Olearys och spännande match. En liten upplevelse var att jag fick bakpulver istället för florsocker över hela min efterrätt, smakade inte gott. Servitrisen skämdes verkligen! :) Lite komiskt var det. Speciellt med tanke på att mitt första besök där (detta var det andra) så fick jag en fruktdrink där dom lyckades mixa ner ett paper i. En Frutti de la pappersmassa. Vill inte dom att jag ska komma dit eller? :)

No comments: