Monday, March 10, 2008

1+1=2 eller 1+1=1?

Nu blir jag lite kluven till dessa två bloggar. Tycker ni att jag ska slå ihop dem (ha bara isnpirationsbloggen) eller ha två olika? Två olika innehåll, men samtidigt drygt att uppdatera/läsa två olika? Kom med era synpunkter!

Idag har det varit en hektisk måndag med massor av trevligt som har blivit gjort. Dagens utmaning var att min uppladdningsbara datamus fått slut på batteri och har gjort mig smått galen. Den tar typ ett dygn att ladda och jag har bara haft tid att ladda den 1 min åt gången max. Jag beslutar mig tillslut för att ta en paus medan den laddar en stund:

Katarina: Nä, nu måste jag göra något annat en stund.
Katarina: Ja! Jag ska gå på toaletten! Då behöver jag ingen mus.
Katarina: eller jo…det behöver jag ju faktiskt.

Hoppas ni också har haft en fin dag! Hittat på något kul?

4 comments:

Sara said...

Gör som du tycker blir bäst. Jag vill läsa båda, så klart. Gärna sammanslagna, men vill du behålla båda kommer jag att läsa båda.

Jag vill både bli inspirerad OCH läsa om bebis! :)

Fia said...

Om du inte tycker att det blir för jobbigt så vore det kul om du orkade ha båda aktiva. En bäbisblogg där det bara är sådant som rör bebben och så den här som är lite "livet utanför bebbevärlden" (iofs kanske den inte existerar :D).
Hur du än gör så kommer jag fortsätta läsa!

Anonymous said...

Jag känner ju inte dig (er) så jag vet ju inte hur du är som person...egentligen... men lämna inte ut för mycket om dig själv utan skriv bara sånt som inspirerar dig och det känns bekvämt att lämna ut...så får vi läsare inspireras bäst vi orkar!

Men tja... en blogg kanske räcker?

Lycka till med dessa svåra val=)

Anonymous said...

Grattis!! vilken underbar tid som væntar...(eh, har ingen aning egentligen har ju inga barn)men fantastiskt spænnande! Førsøkte skriva på din andra blogg men dær fick jag lov att ha googlekonto eller va det var, hade inte riktigt tid....gør som du sjælv tycker bli r bæst med bloggarna, jag kommer nog att læsa båda iaf....kul att ta del av den bebisværlden som jag sjælv, æn så længe bara kan drømma om. Ta hand om dig!