Thursday, March 27, 2008

Korvkudden testad!

Just det! Jag köpte ju en såndär lååång kudde för gravida och ammande. Har nu haft den i ca 1 vecka och så här tycker jag om den:
+ Grymt skön att ha bakom ryggen/nacken och liksom runt sig när man sitter upp och ex läser, äter frukost i sängen (senare, ammar)! Kan rekomenderas även för icke-gravida.
+ Skön att fnula in vid magen, ha benen på osv.
+ Mångsidig som tusan!
- Luktar plast, men det går väl bort hoppas jag.
- Lite hård för att ha som kudde under huvudet tycker jag.
- Läskigt material på fodralet, jag hade föredragit vanligt örngott.

3 comments:

asdf said...

Skön blog, I like! Om du fortsätter att utveckla den så är definitivt något jag vill fortsätta läsa då vi verkar ha ungefär samma mål, men lite olika medel. Väl mött!

Namn: Linda Ohlsson said...

Hehe, ja jag tvättade överdraget det första jag gjorde. Det stank ju för tusan kemiskt....huaahh. Nu är min bättre dock. Håller med om tyget, påminner om madrassskydd lixom. Hade vart mysigare med vanligt.

Miah said...

Blev lite osäker om jag sagt det, men isf Grattis till bebin som ska komma! :)