Thursday, October 25, 2007

Sova sova sova säng säng säng!

Mätt i magen efter middag på Olearys och lyxig mörk choklad hos brorsan. Nu ska jag gå och sova! Tidigt för en gångs skull eftersom det blir en morgon i ottan för min del i morgon. Jag är verkligen mycket kvällspigg och mycket morgontrött! Jag gör mitt bästa för att göra mina morgnar så uthärdliga som möjligt, till exempel detta och detta . Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Eller kanske både och? Har du några smarta sömntips eller uppochhoppatips? Mottages tacksamt!

Sov så himlasött mina underbaringar!

3 comments:

Sara said...

Jag är kvällstrött och morgonpigg. Egentligen. Just nu är jag bara trött! Hela tiden.

Sömn ska man vårda ömt. Det är fruktansvärt när sömnen inte fungerar. Och tvärtom, så läkande när den fungerar.

Igår läste jag om en kvinna som hade avstått från tv och internet i några dagar och genast fick förbättrad sömn. Tål att tänkas på, tänkte jag och gick och satte mig framför datorn! :)

Anonymous said...

Rekommenderar denna http://www.henrikfexeus.se/blog/

Samt boken "Läsa tankar" mycket intressant måste jag säga

Jag rekommenderar även hans teveprogram Hjärnstorm

Anonymous said...

Jag har skrivit en låt som heter Henrik Fexeus.