Saturday, October 20, 2007

Nu är det (snart) jul igen!

Oj vilken julinspiration jag fick på min och mammas shoppingtur! IKEA har varit igång ett bra tag nu men denna gång hade många andra butiker också börjar fixa och dona inför julshoppingen.

Det julinspirerade jag köpte var:
Y 2 Amaryllis
Y 1 stor SIA-pläd (vit och hårig)
Y 1 ljus med kolakakadoft

Åh...glögg, tomtar, juleljus i fönstren, snölyktor i trädgården...längtar! Första november är det väl OK att börja pynta...eller vad tycker du? :)

3 comments:

Fia said...

Jg är lugnt med på 1 november :D Älskar allt som har med julen att göra! Vi har minst 2 julgranar i vår 2,5a, pyntad öppen spis osv osv. Jag längtar så otroligt! Är som en 5åring på julafton och vaknar tidigt. Hugaligen...

Sara said...

Är inte lika entusiastisk. Jag väntar nog till första advent med att ens fundera på julen!

Katarina said...

Sofia: Bra då blir jag inte ensam i stan! :) Dagen innan julafton vill jag gå och lägga mig tidigt för att liksom skynda på fram till den pirrande/stämmningsfulla morgonen! :)

Sara: Okej! :)