Friday, October 19, 2007

Fredag hela veckan!

Skönt med helg, eller hur? Ikväll blev det plankstek på kvarterspizzerian. Jag hade sett framemot ett glas vin men tji fick jag. Servitrisen ville se leg och det har jag inte med mig, så det blev pepsi för min del. Att man får lida så för att man ser så ung och fräsch ut! :Ha ha :)

Sedan TV-kväll med Idol (hejja Amanda, Mattias och Christoffer) och Fredag hela veckan samt lite Facebook (gå med du med och leta rätt på mig och inspirationsgruppen där!).
Imorrn blir det lite fixande här hemma och shopping med mammsen. Vad ska du hitta på i helgen? Shopping? Mys? Party?

5 comments:

Fia said...

Party party! Har en kompis som kommer hem en sväng från Gbg och så ska vi fira två pojkar i gänget som har/ska fylla år. Köpte en massa beautyproducts till dem igår och varsin minivinare :)

Annars blir det plugg. Och plugg. Skulle vilja vara lite kreativ också, men får se om det finns ork och utrymme.

Anonymous said...

plugga plugga plugga... jag läste ett konstigt ämne för flera år sen och nu tänkte jag bli färdig med den sista vilande tentan.. som går sista gången EVER på onsdag! no pressuuuureeee...

Katarina said...

Sofia: Schyssta pressys! Ska ni ut på krogen sen ikväll? Du får hälsa å gratta! :)

Vad läser du för kurser nu? Miun?

Ninen: Ouh...då gäller det på onsdag alltså. Det kommer att gå hur bra som helst! :)

Hoppas att ni får en skön fortsättning på helgen tjejer!

Fia said...

Det blev en sväng på Kajutan, men jag tyckte att det var ovanligt knepig stämning där.
Just nu läser jag Nationalekonomi och Företagsekonomi på Miun, bas i Sötersund, så det blir på distans. + att jag jobbar ett par dagar i veckan och är dansinstruktör, dock nedkapat till en grupp/vecka :P Känns inte alls tufft!

Katarina said...

Sofia: Vi har inte varit ute på länge nu. Vi kanske inte missade alltför mycket igår då.

Jag har också varit på G att läsa företagsekonomi men det har ej blivit av ännu. Vilken gullig felskrivning du gjorde: Sötersund! :) Det passar dig att plugga där!