Tuesday, August 21, 2007

Glädjens lera!

I dagens inspiration från LEVA:s Daniel Wennermark ställer han följande fråga: Vad skulle du behöva modifiera och hur skulle du kunna improvisera för att också bli formad av glädjens lera?

Mitt svar: Det senaste året har jag gjort en hel del för att uppleva glädje och lära känna mig själv och uppmärksamma all den glädje jag upplevt bakåt, ser framemot, upplever just nu och har inom mig. Min spännande utmaning nu är att bli lite tuffare och tydligare med vad jag vill. Stå upp mer för mig själv och tala om vad jag vill, känner och tycker! Så, watch out! :)

3 comments:

Anonymous said...

hej hej
tack så mkt jo jag mår bättre nu, men fy fasen vad jobbigt det var att somna och vakna med huvudvärk.

allt bra med dig/er?

kram

Anonymous said...

god dagens,
var innne på din blogg & kom ihåg..http://storafamiljen.blogspot.com/ men det är ju typ vara några få av oss som gör det.lite tråkigt men vad kan man göra. jag skriver mitt. sen var min www.myspace.com/miss_janjan.. har även hamnat på facebook..men det förstår jag inte meningen med. det var t.o.m på nyheterna om facebook i morse..när blev det så stort? ja ja...har lite roliga bilder på myspace..sen bilden av oss satte håkan upp på kylen det 1a han gjorde, det blev så fint. kram kram /janet

Katarina said...

Tove
Visst allt är fint! Har målat lite på vårt B&B idag och softat i solen. Snacka om rutti av oss att spara lite semester! :) Hälsa din darling!

Janet
Vad härlig blogg ni har! Kul att läsa om alla, hoppas att fler börjar uppdatera. I och försig är det ju dig jag helst läser om! Kul med alla fina bilder! Du inspirerade mig att lägga upp en egen sida på Myspace: http://www.myspace.com/partydamen

Har ej hunnit skriva så mycket, blir väl mest en inslussning till bloggen, känns lite övermäktigt att skriva på bägge två! :)

Stor kram! :) Å hälsa Håkan!