Monday, October 09, 2006

Godmorgon!

Jag håller på att bli frisk! Därför är jag hemma från jobbet idag! Jag ska snart till tandläkaren och efter lunch ska jag till vårdcentralen. Sedan ska jag kurera mig och mysa resten av dagen! Boken här intill "Perfekt hälsa" av Deepak Chopra är förresten superbra! Den handlar om den indiska vishetsläran Ayurveda. Själv har jag kroppstypen Vata/Pitta! :)
_________________________________________________
Skänk en tia...eller valfritt belopp! Men minst en tia :). Kom ihåg att varje krona räknas och att varje krona bär på liv. Skänk en slant till min insamling (klicka på bannern i högerspalten).

1 comment:

Katarina said...

Nu kommenterar jag mig själv:
"Jag håller på att bli frisk! Därför är jag hemma från jobbet idag!" kanske låter lite konstigt. Men jag tror att det är så här: Om jag letar efter nycklarna så tar det längre tid att hitta dem än om jag går in för att hitta nycklarna. Om jag försöker att spela gitarr är det lätt att jag fortsätter att försöka utan att bli riktigt bra- se dig som en gitarrspelare direkt. Samma med detta inlägg: Om jag är hemma och är sjuk, ja då accepterar jag ju det, därför är jag hemma och håller på att bli frisk...

Ja typ så.