Monday, December 24, 2007

Vilken julafton!

Oj vilken underbar julafton! Vi var hemma hos Mattias och Anna och hela la familia var med. Efter Kalles Jul, sill, nubbe och allt det andra ägnade vi resten av tiden till julklappsöppning. Vi tar det mycket lugnt med klappöppningen (barnen fick dock öppna alla sina först) med en klapp i taget och rimläsning. Mycket mysigt och aningen hysteriskt! :)

Av Robban fick jag massor av fina saker, det bästa var nog ett Nintendo Wii, så jäkla kuuuuul! Sedan fick jag ett snö-halsband, presentkort på Panduro, Versace parfym+hudlotion, Marie Picasso-CD, Alicia-CD. Av mina vänner Rosie och Janet fick jag två olika Willowtree figurer (mina favourites). Av övriga familjen fick jag bland annat kläder, skor, skönhetsstuff, kalender med Saga och Dag + foton, fonduegryta, pussel, dvd, CD-böcker, mm mm. Massvis med fina saker till hemmet och till mig själv! Tack alla mina underbaringar för de fina klapparna!

Alla andra bara "nu ska vi dra ner på klapparna till nästa år" bara för att det åter igen var sjukt mycket julklappar, jag tycker snarare man ska sätta en minimigräns! Mer jul säger jag! Mer konsumtion säger jag! Älskar att bada i julklappshavet:)

Nu håller vi på att leka med våra julklappar (precis som jag alltid har gjort :)) Så jäääkla kul att köra boxning på Wii, men blir en total svettovitch :)! Hoppas att du också har haft en utomordentligt underbar julafton!

Julens sötaste citat:
Dag till sin mamma: "Mamma, jag gillar dig ända upp till månen!"
______________________________
Hur var din julafton? Vilken var din favoritklapp?

2 comments:

Anonymous said...

Gott Nytt År!

Katarina said...

NIna: Detsamma! Hoppas att du hade en fantastiskt fenomenal kväll/natt igår! :)