Monday, December 10, 2007

Dagens

Dagens bästa: Mysig shopping, hummer till middag samt bio. :)
Dagens insida: På G, lite lugnare än mitt normaltillstånd.
Dagens utsida:Svart kort kjol, rutiga knästrumpor, rött lnne+kofta.
Dagens inköp: Disktrasor, knästrumpor, julkort med kul text (HO fucking HO osv), Kate Moss-klänning, klistermärken som ser ut som lackklumpen på julklapparna, vit jacka (Jane Norman).
Dagens citat: Idag när jag gick in i en butik hälsade jag givetvis när jag kom in i butiken. Två butiksbiträden stod bakom disken...och log stelt, gjorde en från topp till tå-granskning av mig...och sa inget! What? SÅ oproffsigt och oförskämt! Jag hade till och med snygga kläder och Gucciväska dagen till ära. Då brukar till och med de allra sniknaste hälsa med förhöjt hopp att kränga. Mysbralla eller inte alla är poteniella kunder och människor som förtjänar respekt! Har dom inte sett Pretty Woman eller? Jag blir så himla glad och shoppingsugen när personalen är trevlig och hjälpsam (utan att gå till överdrift...men hellre det!). Stor cred till alla underbara butiksbiträden som gör det rätt! :)

No comments: