Wednesday, September 26, 2007

Idolbloggen...


























Tamela Hedström Vacker tjej med skön och säker röst, eftersom hon är från Härnösand får hon en liten extra stjärna från mig! :)

Marie Picasso Jag kan inte riktigt placera den damen, hon sjunger som en gudinna, är vacker som få men det är något som fattas och jag står frågande.

Amanda Jensen I love her! Hon är makalös och min absoluta favorit.

Patrizia Helander Sjunger fantastiskt men är för vanlig för att skramla alltför mycket.

Anastasia Roobol Jag har diggat Anastasias stil från start. Hon är cool och den som sticker ut lite tillsammans med bedårande Amanda.

Evelina Sewerin Cool tjej som passar oerhört bra i sitt nya röda hår. Verkligen en skön röst men blir lite skrikigt i de höga tonerna.

Gathania Holmgren Hennes ögon är fantastiska, så vackra! Lite mjäkig sång fast ändå vacker. Hon har sådan utstrålning att jag liksom blir förvånad när hon inte knäcker.

Andreas Sjöberg Helt okej men för vanlig för min smak.

Mattias Andréasson Jag gillar honom.

Daniel Karlsson Diggade honom som fan på audition, men på Grace Kelly verkar han lite hispig. Skön voice dock..

Sam Hagberth Speciell röst, det gillas! Men släng baskern och shejka loss killen!

Christoffer Hiding När han sjunger Justin och gör det hyfsat räcker.

Michel Zitron
Mr Dj du är helrätt!

Knut Berggren
Lite för vanlig, men sjunger rätt fint...

Bilder lånade från www.tv4.se/idol

1 comment:

Anonymous said...

Amanda e bäst! dessutom har hon STIL! mi lajki smyckosarna som de rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate örhängena kan köpas för 499 SEK på www.milajki.com/shop
puzz!!